Trainingen

De trainingen vinden plaats in Amsterdam en in mijn woonplaats Linschoten.
Locatie(s): n.t.b.

Groepstraining

De eerstvolgende MBCT-groepstraining wordt binnenkort gepland.
Wil je graag als een van de eersten geïnformeerd worden over deze training?
Stuur dan een mail naar: 
info@mindfultone.nl 

Prijs: € 320,- (inclusief btw) voor 8 groepssessies, inclusief werkboek en audio.

De periode omhelst in principe 8 aaneengesloten weken op één vast dagdeel/tijdstip.
De duur van elke wekelijkse sessie is circa 2 uur en 30 minuten.
Mocht je werkgever de training willen vergoeden dan geldt een tarief van € 465,00 (exclusief btw).

Kijk ook onder trainingen/vergoedingen naar opties die voor jou van toepassing zouden kunnen zijn.
Voor meer informatie of aanmelden mail naar: info@mindfultone.nl 

Na aanmelding volgt een telefonisch verkennend gesprek waarbij motivatie en voorwaarden aan bod zullen komen.

Individuele training

Als je de voorkeur geeft aan individuele mindfulnesstraining is dat mogelijk.
Net als bij de groepstraining bestaat de cursus uit 8 sessies, de duur van elke sessie is 75 minuten.

Data: volgens afspraak
Locatie: n.t.b.
Prijs: € 70,- (inclusief btw) per sessie, inclusief werkboek en audio.

Mocht je werkgever de training willen vergoeden dan geldt een tarief van € 90,00 (exclusief btw) per sessie.

Kijk ook onder trainingen/vergoedingen naar opties die voor jou van toepassing zouden kunnen zijn.
Voor meer informatie of aanmelden mail naar: info@mindfultone.nl 

Na aanmelding volgt een telefonisch verkennend gesprek waarbij motivatie en voorwaarden aan bod zullen komen.

Reacties van deelnemers aan eerdere trainingen:

– “Ik geniet intenser van mooie ervaringen en doorleef de minder fijne ervaringen bewuster waardoor ik sneller in balans kom.”
– “Ik kan nu beter omgaan met mijn stressmomenten en besef dat niet alles op een dag moet.”

– “Ik ben blij dat ik de training gedaan heb want ben nu in staat om mijn vaste patronen te doorbreken.”
– “Ik ga anders om met stress omdat ik me bewust ben geworden van het feit dat je iets kan veranderen in de manier waarop je met stress omgaat.”
– “Door het inzicht wat ik heb verkregen en door de oefeningen toe te passen kan ik gemakkelijker stoppen met piekeren. Het vermogen om dit te kunnen doen geeft veel zelfvertrouwen en zorgt voor betere persoonlijke balans.”
– “Ik ben me meer bewust van gewoontes die veel energie kosten en die je belemmeren in je concentratie.”